torsdag 15. oktober 2009

Tanker før jeg sovner

♥ Jeg føler meg litt lite produktiv for tiden
♥ Dette med å ha et følelsesliv er litt for komplisert
♥ God helse er også vrient
♥ Balsam er fint og rart. (Jeg har vasket håret med balsam for første gang siden da jeg hadde langtlangt hår; altså da jeg var typ fjorten)
♥ Jeg skulle ønske jeg hadde langtlangt hår igjen
♥ Jeg gleder meg til revyfesten..:)
♥ Jenter er som regel pene bare fordi de er jenter, så derfor er dette med å ikke like sitt eget utseende litt ufordelaktig. Sådeså. Pene jentene.
♥ Jeg kjenner at jeg blir veldig glad i Lillebrors Venn. Denne ungen satt jeg barnevakt for da den var åtte, og da hadde han padwansveis og jeg lærte ham om Slash, og om hvilken musikk som var tåpelig og hvilken som var kul. Nå er ungen tolv, og i dag spiste vi middag sammen og snakket om hvor mye vi liker Ronja Berge. Jeg føler at jeg gleder meg litt til å få barn hvis de blir sånn
♥ Øyet mitt klør
♥ Jeg er litt trøtt
♥ Penger er overvurdert
♥ Jeg liker ikke håpløse gutter fordi de er håpløse; det at de er håpløse er en følge av at jeg liker dem
♥ Jeg skulle ønske jeg hadde mitt eget hus
♥ Jeg tror min mentale helse hadde forbedret seg betraktelig dersom jeg fikk katt

1 kommentar: