søndag 4. oktober 2009

Google

Dette er hva de som ender opp på bloggen min via google, har søkt på i det siste:
♥ ønskeliste
♥ jentefilmer
♥ ønskeliste jenter
♥ barnenavn
♥ sang kirkerudbakken
♥ beltedyr
♥ omo vaskemiddel tabletter reklame
♥ tegneseriefigurer
♥ barnenamn
♥ Hvor kan jeg kjøpe chupa chups
♥ SONY ERICSSON T707
♥ japansk øy skoleklasse
♥ jentefilmer 2009
♥ rutete gulv
♥ hva føler du nå
♥ barnenamn
♥ bra jentefilmer liste
♥ pakkeliste nordpolen
♥ beltedyret
♥ nemi andre bjerke
♥ hvor kan jeg kjøpe Chupa Chups i oslo
♥ drepe møll
♥ fete sanger på piano
♥ roaccutankur
♥ dårlige sider ved seg selv
♥ rare stedsnavn i norge
♥ html dårlige sider
♥ mip rud
♥ Skadet i Kragebenet ? Hvordan teiper man det ?
♥ listeblogg ida
♥ oppfant gressklipperen
♥ merkelige stedsnavn typisk norsk
♥ hvordan leve lykkelig
♥ ting man ikke vil vite
♥ neglelakk neglelakkfjerner
♥ gyngestol benjamin franklin
♥ uforholdsmessig
♥ enkle piano sanger
♥ barn med svømmeskrekk
♥ du må gjøre før du dør
♥ celluloidmansjetter
♥ å gjøre før man dør
♥ hvordan lage egen lolitakjole
♥ dublin+"dr martens"
♥ oreo dream peppes pizza pris
♥ Faenshølet
♥ ting du ikke trenger å vite
♥ patriotisk
♥ ronja berge
♥ melkefyll
PS: En annen slager er, uvisst hvorfor, "Oppfinnelser som ikke er funnet opp enda". Derfor akter jeg å skrive den listen. Men jeg trenger litt tid på det;)

2 kommentarer:

  1. Mehe xD
    Jeg gleder meg til "Oppfinnelser som ikke er oppfunnet enda". Virkelig.

    SvarSlett
  2. Hahahaha, jeg ler meg ihjel!:)

    Drepe møll, gogo!

    SvarSlett