torsdag 29. oktober 2009

Spørsmål til mine lieblingslesere

♥ Har noen ønsker for hva jeg skal skrive lister over? Rop ut!
♥ (Hvis dere gidder), kan dere værsåsnill å nevne deres favorittliste fra bloggen min?
♥ Hva liker dere best, dagene-til-Ida-lister, totalt randomme lister, wannabe-dype-lister, litt smarte lister, eller andre ting ???
♥ Liker dere utseendet jeg har hatt på de siste innleggene? (Har dere merket at noe er forandret..?)
♥ Blogger jeg for sjeldent?
♥ Blogger jeg for ofte?
♥ Burde jeg ta opp mer varierte temaer?
♥ Burde jeg holde meg til mer konsentrerte temaer?
♥ Burde jeg slutte å klage?
♥ ...burde jeg klage mer kanskje?
♥ Er det andre ting jeg burde forandre på?
Svar i kommentarfeltet, bitte:)

11 kommentarer:

  1. Hei:)
    Jeg syns absolutt ikke det er for mange lister. Liker de randome, geniale listene over sære ting. Siv og jeg hadde noen gode ideer til lister, men nå har jeg glemt dem...
    ^^

    SvarSlett
  2. - Skriv en liste om ting du vil gjøre før du dør, favorittfargene dine, jobber du kunne tenke deg, men som du aldri får og yndlingsplaggene dine. (hvis du ikke har skrevet dem allerede, men da ønsker jeg meg repriser)
    - Favorittlisten min er vanskelig å si, men en av dem som sitter igjen er "Hva jeg ville luktet hvis jeg var ekorn".
    - Totalt randomme lister og om hva du har gjort i dag, liker jeg.
    - Fint utseende ... Som alltid ... ?
    - Ikke klag mer, ikke mindre. Blogg oftere, gjerne, og absolutt ikke sjeldnere. IKKE hold deg til temaer. Det er bare kjedelig.
    : )

    SvarSlett
  3. - Eg likar det random^^
    - Du kan skrive om gode grunner for å like de mest nerdete og sære tingene du liker. Det er fun
    - Skriv om muffinsvonga di!:)
    - Om bøker som er good
    - Om de fineste stedene i verden

    Jeg syns du er flink med lister:)

    SvarSlett
  4. Hei ida:)
    Jeg skal bare minne deg på at du hater revyfester:)Selv om du vraker alle listeforslagene mine kan du jo skrive en liste over, tralala, jeg kommer ikke på noe...hva med liste over hva man kan finne i skolebøker andre har hatt før deg. ja.
    Jeg liker hva-jeg-kan-se-nå-listen som jeg tror du skrev en gang:)
    Jeg liker alle listene dine, jeg, det er bra med variert kosthold
    Har ikke merket at noe som helst har forandret seg, jeg, for å være helt ærlig, men det er veldig fint nå:)
    Ja, selvsagt blogger du for sjelden!
    Du blogger ikke for ofte (hallo? går det an å blogge for ofte?)
    Du er variert nok (og er pen og flink og snill og blablabla)
    Neida, kjør på bare varier temaene, det er alltid kos med overraskelser
    Ikke slutt å klag! Da blir jeg den eneste klageren:p
    Ja! Klag mer, klag masse, som Gygrid sier: "bedre uttafor enn inni, Harry"
    Nei, ikke forandr noe, bare blogg oftere:) Jo! Flere bilde-innlegg, det er gøy:)Bare sånne småtingbilder, sånn type katt på veien og blad i lufta og sånn:)
    Dette ble veldig langt...begynner å lure på om du var helt seriøs da du skrev opp alle disse spørsmålene. Men ja, samma.
    Jeg er en idafan XD

    SvarSlett
  5. ♥ Har noen ønsker for hva jeg skal skrive lister over? Rop ut!
    - du som går musikk, jeg hadde ønsket meg lister over de forskjellige tidsepokene, renessansen, barokken osv :D

    ♥ (Hvis dere gidder), kan dere værsåsnill å nevne deres favorittliste fra bloggen min?
    - ting du kan tegne i sibelius og nødhjelp til kleine samtaler

    ♥ Hva liker dere best, dagene-til-Ida-lister, totalt randomme lister, wannabe-dype-lister, litt smarte lister, eller andre ting ???
    - totalt randomme lister

    ♥ Liker dere utseendet jeg har hatt på de siste innleggene? (Har dere merket at noe er forandret..?)
    - det har jeg ikke merket, hehe :P

    ♥ Blogger jeg for sjeldent?
    ♥ Blogger jeg for ofte?
    - akkurat passe :)

    ♥ Burde jeg ta opp mer varierte temaer?
    - synes du er ganske variert, jeg

    ♥ Burde jeg holde meg til mer konsentrerte temaer?
    - altså kun skrive lister om ett tema? NEI

    ♥ Burde jeg slutte å klage?
    - næsj, så lenge det er underholdende funker det

    ♥ ...burde jeg klage mer kanskje?
    - det var jo en negativ innstilling

    ♥ Er det andre ting jeg burde forandre på?
    - næsj :)

    SvarSlett
  6. Lag hatteliste!

    I tilfelle du ikke visste det kan jeg informere om at Didrik og jeg leste opp innlegget ditt Sitater du bare hører på Rud i en skolepresentasjon om musikk, dans og drama for noen måneder tilbake (I faget utdanningsvalg, et fag man ikke får karakter i, altså er det bare å ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil.) Det er et godt innlegg, men jeg har ingen klar favoritt! Er det mulig å få en forklaring på innlegget 1001 lidenskaper Siv og Julie kanskje skulle ønske at de hadde?

    SvarSlett
  7. Wee! Takketakk, dette var skoj. Jeg skal sannelig lage alle listene dere spør etter. Samt hvorfor-jeg-hater-revyfester-liste. hehe x)
    Lars: 1001 lidenskaper Siv og Julie kanskje skulle ønske at de hadde: Siv og Julie erfarte følelsen av manglende lidenskaper. Således gikk de til innsamling av lidenskaper andre mennesker (Rudmennesker, hovedsaklig) hadde, og skrev dem ned, for å kanskje selv bli inspirerte. De ville ikke gi seg før de hadde 1001 knakanes gode lidenskaper. Og så fikk jeg lov til å poste det på bloggen min!
    Oog fint å høre at listene mine sprer seg!! ^^

    SvarSlett
  8. -Prestasjonsangst...gaaah...
    -Ekorn-luktetingen, den om ditt fremtidige hus, tegneseriefigurer du hadde tatt her og nå og 1001 lidenskaper.
    -Absolutt ikke wannabe-dyp-lister og bildelister. Ellers er det meste fint. Musikk er bra!
    -Joa (Nei, er det fordi jeg ikke har mac?)
    -Nei
    -Nei
    -Ja
    -Nei
    -Nei
    -Ja
    -Ditt syn på Guns 'n' Roses.

    Bonusspørsmål jeg kom på her og nå:
    Har du virkelig shutter shades?
    Du går da virkelig ikke med shutter shades?
    Synes du det ser bra ut?
    Er praktisk?
    Fornuftig?

    SvarSlett
  9. tror ikke jeg har noen fantastiske tips å komme med, men her er en liste jeg aldri glemmer. er nok fordi du skrev mennesket førsr. okey, får ikke lov å lime inn link: "epic fail i verdnenshistorien".
    men jeg liker alle listene dine, og blogg mer! og klag så mye du vill <3

    SvarSlett
  10. Didrik: Hvordan kan man Misslike dette??! : http://www.abradio.com/img/interpreti/guns_n_roses.jpg ?
    Det er jo definisjonen av kos.

    Og JA, jeg har shutter shades. Jeg kjøpte dem i Kina for nesten ingen penger, og det var kjempegøy å kjøpe dem:) Jeg syns det ser veldig stygt ut, men det er en av de tingene som tiltrekker meg i sin stygghet. Så stygt og fucka og harry at det faktisk bikker over til kult. Men jeg går nesten aldri med dem. Bare på kødd.

    (Og nå ser jeg bloggen min på pc og ikke mac, og da ser jeg at her er det ingen forandring på utseendet. Til deres informasjon har skrifttypen og hjertene vært annerledes på de tre siste innleggene)

    AudM og tinekatrine: TAKK♥

    SvarSlett