mandag 7. desember 2009

Nok et stresset innlegg

♥ Hørelæretentamen (muntlig!) i neste time
♥ Hørelæreinnlevering.. for tre dager siden (fint at jeg ikke har gjort noen av oppgavene dette halvåret da.)
♥ Logginnlevering i mufo på fredag (fint at jeg ikke har skrevet noen logger heller)
♥ Sangtentamen i morgen
♥ Øving til sangtentamen i dag halv 2.
♥ Kulturskolens julekonsert i morgen kveld
♥ Generalprøve etter skolen i morgen
♥ Miptentamen på fredag
♥ Forberedelsesdag til miptentamen på torsdag
♥ Øving til miptentamen på onsdag
♥ Synge i studio torsdag kveld
♥ Historieinnlevering i morgen
♥ Innlevering av egentrening til uken (igjen: fint at jeg ikke har trent en eneste gang)

Julekalenderliste:
♥ 1. desember skal du gå til innkjøp av fine julekuler og henge dem i taket!
♥ 2. desember skal du gå ut i snøen og lage snøengler! Dersom det ikke er snø der du bor må du lage immaginære snøengler.
♥ 3. desember skal du se på "Jul i Svingen" klokken 18 på nrk. Det er faktisk ganske koselig.
♥ 4. desember skal du drikke juleøl.
♥ 5. desember skal du ta deg en tur til Deli de Luca og fråtse i cupcakes. De. Er. Så. Gode. (Tror jeg skal bestille opplag av dem til muffinsvognen min♥)
♥ 6. desember skal du tenne det andre julelyset!
♥ 7. desember skal du klippe snøkrystaller

2 kommentarer:

  1. Uæh, musikklinja er stressende! Hadde jeg kommet opp i hørelære muntlig, hadde jeg nok dødd.
    Håper det gikk fint!
    Sangtentamen blir sikkert kult, da!

    Savner musikklinja i blandt..

    SvarSlett
  2. Uffda, for et mas. Jeg er glad jeg ikke er i dine Hello Kitty-sko. (tihi, vi har så god humor)
    Jeg har allerede klippet snøkrystaller, jeg!

    SvarSlett