fredag 11. desember 2009

Dagen i dag

♥ Jeg har sovet fire timer på sofaen
♥ Jeg har hatt miptentamen! Og jeg har kompensert for noe manglende kunnskaper med et særdeles kunstferdig språk... "Strykernes gjentatte melodiske linjer danner en klangflate som den solistiske fløyten med sitt vakre og rolige tema forsiktig berører. Musikkens overflate begynner så å bevege seg, som små bølger i ellers stillestående vann." Hvis jeg ikke får syv nå, så vet ikke jeg ;)
♥ Jeg har prøvd ut min nye turkise neglelakk. 40 kr. på H&M, og den er veldig bra hvis man tar minst to lag.
♥ Jeg har laget koring på sangen jeg jobber med i studioet. Jeg hørte på det i går, og det er ...meget lovende, hurra!
♥ Jeg syns synd på Atif som ikke fikk se på bjørner.
♥ Jeg skriver logg over alle mufo-timene i hele år
♥ Jeg vurderer å lage mitt første facebook-album...

Julekalenderliste:
♥ 1. desember skal du gå til innkjøp av fine julekuler og henge dem i taket!
♥ 2. desember skal du gå ut i snøen og lage snøengler! Dersom det ikke er snø der du bor må du lage immaginære snøengler.
♥ 3. desember skal du se på "Jul i Svingen" klokken 18 på nrk. Det er faktisk ganske koselig.
♥ 4. desember skal du drikke juleøl.
♥ 5. desember skal du ta deg en tur til Deli de Luca og fråtse i cupcakes. De. Er. Så. Gode. (Tror jeg skal bestille opplag av dem til muffinsvognen min♥)
♥ 6. desember skal du tenne det andre julelyset!
♥ 7. desember skal du klippe snøkrystaller
♥ 8. desember skal du legge deg i sengen litt tideligere enn du gjør til vanlig, og tenke over hva du vil legge i ordet gledjefnatt
♥ 9. desember skal du lære deg "let it snow" utenatt
♥ 10. desember skal du se
denne videoen igjen!
♥ 11. desember skal du kjøpe Midwinter Graces, hvis du ikke har gjort det allerede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar