søndag 2. januar 2011

Nyttårsforsetter 2011

♥ blogge litt av og til
♥ kjøpe flere sko
♥ bruke mindre penger
♥ lære å spille awesome på min nye rosa ukulele
♥ bruke flere kompliserte ord
♥ få en ok døgnrytme
♥ finne ut hva jeg skal gjøre med livet mitt
♥ le masse
♥ klare å få ett bilde av meg og isak der vi ikke ser tilbakestående ut. ha.ha.
♥ skjønne hvordan man bruker skype
♥ kanskje trene littegrann (kanskje.....)
♥ yogaa!
♥ øve sang (OG skrive i øvingsloggboken!)
♥ sove mer
♥ få tiden til å gå saktere
♥ overleve min egen 20årsdag
♥ generelt bli et bedre og mer fullent menneske
♥ si hei til randomfolk. det er koselig.
♥ jobbe min vei oppover mot verdensherredømme/rockestjernestatus i japan
♥ lære å bake muffins
♥ leve livet som om hvert sekund er spacetastiskere enn det forrige SKÅL!

2 kommentarer: