torsdag 6. januar 2011

Grunner til å ikke søke musikkhøgskolen

♥ musikkhøgskolen er for streitinger
♥ jeg må jo gi de andre en sjanse også
og nå over til de hakket mer seriøse grunnene
♥ jeg har ikke egentlig så lyst til å gå der
♥ det er ute i det virkelige liv man skal være musiker, så hvorfor ikke kaste seg ut i det?
♥ jeg kan bruke tiden min på det jeg har lyst til; skrive flere sanger, og lære å spille ukulele, for eksempel, istedenfor forberedelse til prøvespill og teoriprøve
♥ jeg er ikke klar for å studere ennå. jeg må vente til jeg har lyst, ellers kommer jeg til å gjøre det på feil premisser
♥ dersom jeg skulle angre, er det jo bare å søke igjen senere
♥ energien min flyter ikke dit, bare.
♥ jeg ble skuffet da jeg kastet kron&mynt og fikk "søk" som resultat:p (vannfast tips)
♥ dersom arbeidet for å komme inn på en skole ikke er noe som frister, er ikke det et tegn på skolen kanskje ikke er Stedet For Deg?
School's out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar