mandag 25. januar 2010

Grunner til å ikke gre håret

♥ Du må uansett bare gre det igjen neste morgen. Hallo, rutineliv? Neitakk.
♥ Du sparer en hel haug med tid.
♥ Frisørene i Norge kan få noe ekstra å bryne seg på
♥ Hvem vil ha gredd hår uansett. råkkenroll.
♥ Det blir lettere å tuppere
♥ Det ser ikke like fett ut når du ikke har vasket det. Sant!
♥ Wannabe
♥ Kanskje får du dreads? Det er gøy.
♥ Håret blir ikke like elektrisk
♥ Du mister ikke like mye hår til hårbørsten?
♥ Altså, dersom du er så heldig at du har krøller skal du HVERTFALL ikke gre håret. Det lærte jeg på TopModel

3 kommentarer:

  1. Heh. Jeg grer håret én gang i uka. Sådetså.

    SvarSlett
  2. Aldri, jeg har krøller! (og det lærte jeg av meg selv ;P)
    Også skader det håret siden det brekker ved tøff behandling og da splittes det som blir igjen i to! (Splitte tupper, fysj! Da ser det VERRE ut!) Og så skal man ikke høre på foreldrene sine! ^-^

    SvarSlett