lørdag 26. september 2009

Hvordan unslippe smittebærere av svineinfluensa

♥ Utbryt: *Åh, jeg hører lyden av en pokémon jeg ikke har fanget enda!* og løp alt du klarer i motsatt retning
♥ Kast bløtkake i fjeset på ham/henne
♥ Spill død
♥ Gå med gassmaske. (Dersom mange nok gjør det kan vi kanskje få en trend ut av det, og det hadde jo vært veldig kult. Ja til gassmaske!!!)
♥ Bruk en avledningsmanøver av typen *næmmen er ikke det broren til Miley Cyrus* Mens den smittede ser seg nysjerrig/fortumlet/frastøtt/oppspilt omkring, må du stikke av bak en busk
♥ Hold pusten
(Er det flere som ikke klarer å lime ting inn i nytt innlegg-feltet til blogspot for tiden? bah. Nå har jeg prøvd på fire forskjellige pcer og en mac... Etter at jeg har omskrevet og publisert utkastene jeg har liggende ser det dårlig ut for hjertene mine. Alas!)

3 kommentarer:

  1. å spille død funker jo fullstendig motsatt! smittebæreren vil kanskje prøve seg på gjenoppliving, AKA munn-til-munn.og DA har du det gående!

    SvarSlett
  2. INGEN vil noensinne prøve seg på munn til munn med Ida.

    SvarSlett