søndag 5. september 2010

Toneheim, uke en

♥ føles som om jeg har bodd her flere måneder!
♥ jeg har klart å orientere meg rundt omkring
♥ jeg har vært i Hamar sentrum
♥ jeg har blitt skikkelig full
♥ jeg har blitt kjent med mange fine folk
♥ jeg har drukket veldigveldig mye te og kaffe
♥ jeg har blitt glad i spisesalen og stua
♥ jeg har blitt litt dialektforvirret
♥ jeg har blitt glad
♥ jeg har blitt trist
♥ jeg har sunget mye. MYE.
♥ jeg har pakket ut, ferdig
♥ jeg har lært å strikke
♥ jeg har kjøpt høstsko
♥ jeg har skrevet brev
♥ jeg savner isak litt da...
♥ men jeg har det mest fint
♥ jeg har blitt kjent med de ulike hyttene og husene
♥ vi skal gå besseggen i morgen!!!

3 kommentarer:

  1. hmm, jeg fremkaller aldri bilder gjennom nett da. prøvd japanfoto eller elitefoto?

    SvarSlett
  2. GLED DEG TIL Å GÅ BESSEGGEN. Det er en megafantastisk opplevelse :D

    SvarSlett
  3. Jeg har nominert deg som Beautiful Blogger :)
    Du finner bloggposten her: http://josefinecomebyme.blogg.no/1283933249_beautiful_blogger.html

    Fint at du trives på Toneheim! Kanskje jeg ser deg i Hamar by i løpet av året da :)

    SvarSlett