tirsdag 17. august 2010

Russetid for meg

..selv om det begynner å bli en liten stund siden, vil jeg skrive litt om russetiden. for det var litt kos:)
♥ rødvin på plastflasker
♥ bil som virker, virker ikke, virker... (veldig glad hver gang den virket)
♥ jeg ble overraskende glad i russebuksen min. jeg gikk med den hver dag, og det trodde jeg ikke jeg skulle få til
♥ sår på knærne
♥ lilla hår
♥ utvanning av musikksmaken min
♥ jeg mistst stemmen
♥ søppelmat som smaker fantastisk
♥ elendig døgnrytme
♥ russeknuter
♥ turer midt på natten
♥ jeg ble veldig lei av alkohol (meen..så gikk det over^^)
♥ gnagsår
♥ veldig lite kjoler
♥ veldig lite høye hæler
♥ veldig lite vesker, fordi alle tingene mine fikk plass i lommene i buksen
♥ stavanger, hjerte
♥ veldig lykkelig for å være vanruss isteden for bussruss (i Bærum! omg!)
♥ frihet..
♥ det var litt kos:) jeg savner det litt. littegrann.


konseptsang for russevanen Quote! jeg syns dere alle sammen burde høre på den, fordi den er simpelthen tidløs. et fantastisk stykke musikk. (det er jeg som har laget den^^) som konseptet tilsier, er hele sangen satt sammen av ulike sitater! jeg synger, og Emilie rapper, og herligheten er produsert av DeeJay Walrus. kos dere! (minner)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar