mandag 15. mars 2010

Mål for uken

♥ Drikke 1.5 liter kaffe hver dag
♥ Gå med converse
♥ Lese ferdig andre del av Bunny Munros død (det går litt tregt, i og med at en må legge vekk boken litt etter hvert kappittel for å unngå å bli ytteligere depressiv.)
♥ Øve sang
♥ Rydde tøflene opp fra gulvet
♥ Farge etterveksten
♥ Lære den første rytmen på side 69 i rytmeboken. Utenatt
♥ Bli dritings (fortrinnsvis i løpet av helgen)
♥ Hente russeklærne mine
♥ Bli ytteligere innbilsk (Jeg tror det kler meg :p)
♥ Eie Fjortissbror i en eller annen diskusjon
♥ Få ferdig og levere særemne innen fristen
♥ Høre gjennom hele Mozarts requiem
♥ Høre gjennom hele Brahms requiem
♥ Lære meg fjerdesatsen på Brahms requiem
♥ Få ferdig og levere personlig rapport
Forberede meg på å gå på Toneheim til neste år!

4 kommentarer:

  1. lykke til med tøffel-rydding!

    SvarSlett
  2. Skal du til Tonheim på Hamar? :)

    Da kan vi ta en kaffe, for jeg bor ikke langt unna, ved mindre du dør av koffinforgiftning av så store mengder kaffe i løpet av uka da...

    SvarSlett
  3. Er det tilfeldigvis de samme tøflene jeg hem, hem.. har klart å utvide?:D

    SvarSlett
  4. Jaa vi kan drikke kaffe! Jeg får aldri for mye av det, nemlig ;D

    Og jepp, de samme tøflene. Men de innvidet seg igjen etter litt tid. ;)

    SvarSlett