fredag 26. februar 2010

Ferie, kanskje?

♥ Min og Marte sin episke bursdag!
♥ Rydding etter min og Marte sin episke bursdag..
♥ Sørlandet
♥ Bunny Munros død. (dvs første kappittel av Bunny Munros død. Etter det ble jeg litt lei)
♥ Damien Rice
♥ Manglende blogging
♥ Overraskende blogging på min andre blogg! wowshit!
♥ Søvn foran peisen
♥ Sex & the City (som jeg ikke har sett på en lang stund, og som faktisk skuffet meg litt nå. Eller man kan heller si at jeg ble positivt overrasket. Vi kan gjøre bedre liksom, alle mine venner er kulere enn det der. Og penere. Sådeså. Og guttene vi kysser på er penere de også, sådeså igjen)
♥ Jeg kom inn på Trøndertun, på rock, men jeg har ikke takket ja til plassen enda..? Jeg vet ikke, skal jeg takke ja?
♥ MUFOØVING; kom på konsert på Radar 1. mars!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar