fredag 27. november 2009

På oppfordring: Mine Yndlingsklær! (Uten bilder!)

♥ Vivienne Westwood-klolen min, selvfølgelig
♥ Silkekjole fra Kina
♥ Gammel ullgenser som ikke bare er gammel, men også hullete og lukter vondt
♥ Lang, svart fløyelskjole med åpen rygg. Som jeg aldri har brukt...
♥ Svart miniskjørt som er høyt i livet
♥ Lyserosa jeans fra Kate Moss sin TopShop-kolleksjon som jeg må hoppe for å komme inn i. :D
♥ Bunaden min l o l
♥ Nirvana-t-sjorte
Ramones-t-sjorte
♥ Knappekjole fra Carlings
♥ Rutete kjole fra TopShop
♥ Ullsokker
♥ Strømpeholdere
♥ Rosa fotsidt skjørt, skikkelig peace&love-feeling
♥ Kremhvit kjole fra søttitallet
♥ Lilla strømpebukse
♥ Skjerf
♥ Jeansshorts som er høy i livet
♥ Brun og nuppete og stor ullcardigan
♥ Min nye svarte jumpsuit fra H&M
♥ Bestemorskjorte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar