mandag 8. juni 2009

IDAG

♥ Grunnet lite søvn i natt, klarte jeg å forsove meg. Nå kan det vel strengt tatt ikke kalles forsoving da det ikke var noe jeg skulle rekke, men uansett, dagen took me by surprise
♥ Jeg satte meg på bussen til skolen og brukte hele bussturen på å lure på hvorfor i all verden jeg dro dit. Jeg kjedet meg, okå. Men det betyr ikke at jeg faktisk skulle ha noen timer..
♥ Etter å ha vært på skolen i nøyaktig så lang tid det tar å gå gjennom musikkgangen og til kantinen, traff jeg Fortsnakkende Jente 1 og tok følge med henne til bussen
♥ Jeg løp hele veien fra bussholdeplassen tilbake til skolen for å se eksamenskonsertenen til den flike Sangjenta. Som har eksamen i morgen
♥ Jeg så eksamenskonserten til Saksofongutten. Så dro jeg igjen. Det var den skoledagen, liksom.
♥ Jeg har funnet ut at det koster 60,- å ta automatbilder. Jeg hadde 59,-
♥ Det ligger ingen enkroninger på bakken på Sandvika Stasjon og Omegn.
♥ Jeg har spurt gamle damer pent om jeg kunne få en krone så jeg fikk tatt det freakings bildet til bankkortet mitt. Jeg kunne ikke det. (Heldigvis traff jeg Mariel; som hadde nøyaktig en krone i lommeboken sin. Takk, Mariel!!!)
♥ Jeg klarte ikke å finne den nye inngangen til banken (de pusser opp), og måtte få hjelp av en gammel dame på sykkel med en lang baguette under armen og en gammel mann med bukseseler og sokker i sandalene. Sistnevnte fant en gammel, hemmelig heis til meg.
♥ Det viste seg at banken ikke lenger godtar medbrakte bilder. Man må ta bilde der. FML.
♥ Jeg bestemte meg for å gå hjem fra Sandvika (i høye hæler) for å slippe å krangle med Bussemannen om gyldigheten på kortet mitt. Han har gjort det til en sport å prøve å inndra det og få meg til å bruke 390,- på et nytt; og forsinke bussen med et kvarter pga diskusjon
♥ På hjemveien fikk jeg vannblemmer på lilletærne og ble solbrent. Igjen.

Og nå tror jeg at jeg skal gå å drukne meg selv i badekaret. I det minste kommer liket mitt til å lukte bringebær. Det blir skoj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar