mandag 4. mai 2009

Ting jeg savner noen ganger

♥ Å få tegningene mine hengt opp i *Månedens Bilde*-rammen på barneskolen
♥ Følelsen av å bremse med piggsko mot tartan etter å ha passert målstreken først
♥ Tomme dagbøker
♥ Kaleidoskop
♥ Marsvinet til min kusine på Sørlandet

♥ Gutten med de fine øynene som jeg aldri egentlig kjente så godt, men som jeg var veldig forelsket i da jeg var elleve; selv om jeg aldri kunne innrømme det ovenfor mine pastellfargede venninner.
♥ Platåsko. Jeg hadde et par da jeg likte Spice Girls (Som syvåring, altså). De var svarte og lilla; men nå er de forsvunnet, og er uansett sannsynligvis for små.
♥ Norsklæreren som jeg hadde på ungdomskolen. Hun syntes jeg var genial
♥ Plastdrikkeflaskene fra da jeg var liten, som var bittesmå og antydning til firkantede og hadde skrulokk. Tuten man drakk gjennom kunne vippes opp fra lokket, og så var de dekorert med Ole Brum eller Donald eller randomprinsesser
♥ Å kunne bruke mange timer på å leke med dukker
♥ Lukten av Morganparfymen jeg brukte i åttende
♥ Tiden det var mulig å finne Durch den Monsun-videoen til Tokio Hotel på Youtube. Nei, det går ikke ann lenger. Og jeg som har tysktentamen i morgen og allting. (Hva skjer med det egentlig? Deres mest kjente og minst patetiske sang?! Og alt som kommer er totalt randomme greier?!)
♥ Å ikke vite hva en keeg var
♥ Heath Ledger

3 kommentarer:

  1. Heath Ledger...sukk... verdens beste skuespiller, ingen over ingen ved siden.

    SvarSlett
  2. Han er savnet.
    Jeg savner at man kunne si ordene "våt" og "varm" uten å bli møtt av latterkrampe.

    SvarSlett
  3. Pastellfargede venner! HAHA Fantastisk ordbruk! :D

    SvarSlett