mandag 2. mars 2009

Tidløse spørsmål

♥ Er Katie Perry og Zooey Deschanel virkelig to forskjellige personer?
♥ Hvorfor fikk ikke Rudrevyen 2009 6er?
♥ Hva kom først, høna eller egget?
♥ Hva er det som gjør at kaffe smaker så GODT?
♥ Hvorfor har vi alltid matte i første time på mandager?
♥ Hva er meningen med livet?
♥ Hva er det som gjør at hvilken som helst gutt blir femtiganger mer tiltrekkende dersom han holder en bass?
♥ Hvem kommer til å vinne årets sesong av Ungkaren?
♥ Skal jeg gå å se Dønskirevyen?

Følg med i neste episode av Brødrene Dal og Spektralsteinene!

4 kommentarer:

  1. He he... enig i 1'ern, men synes Zooey Deschanel er penest;)

    Bare én ting til... dra OG se... (æsj, når er jeg teit, samtidig som jeg ikke kan motstå å rette litt!)

    SvarSlett
  2. Egget kom først, siden egg var forplantningsform for fjærkre lenge, lenge før arten høne dukket opp. Det uttrykket der har irritert meg i årevis, siden alt som kreves for å besvare det er ungdomsskolepensum i naturfag.

    Meningen med livet, universet og alt er selvsagt
    42.

    SvarSlett
  3. Liselese: Jada. OG:) Det gikk litt fort, bare.

    Ghost of Goldwater: Selvfølgelig er det 42^^ *The answer to life, the universe, and everything*

    (Jeg var ikke så fan av naturfag på ungdomskolen)

    SvarSlett
  4. og hvorfor har vi aldri vært på månen igjen?Er det liksom: "hah,vi har vært der en gang,det var kjedelig og vi gidder ikke dra tilbake" ?

    SvarSlett